Saturday, January 3, 2015

Atasi Gatal Hidung dan Bersin Tanpa Henti Akibat Resdung Selepas Makan Ikan Pekasam

Makan ikan pekasam memang sedap sangat kan, tapi tak semua orang boleh bertahan tanpa mula rasa gatal hidung dan bersin tanpa henti.

Sudah tentulah anda ini ada resdung, bukan?

Saya juga suka makan ikan pekasam, walaupun tidak kerap tapi bila datang keinginan secara tiba-tiba atau bile ke kampung dihidangkan dengan nasi panas, ikan pekasam dan sambal belacan, siapa yang nak tolak rezki, kan?'


GAMBAR HIASAN ihsan Google

Ini tips dari saya bagaimana saya mengatasi masalah gatal hidung dan bersin setelah makan ikan pekasam :)

Sebenarnya, rahsia saya adalah, saya sentiasa ada penyelamat, iaitu Alfalfa Complex yang boleh dimakan sebelum atau selepas makan hidangan ikan pekasam tu.

Ambil saja 4 atau 5 biji alfalfa, boleh terus dimakan sebelum, selepas atau semasa hidung tengah gatal dan bersin-bersin. Insyaallah memang mujarab!

Jika anda bersin tanpa henti dan terus berhingus, ambil terus 2 biji Vitamin C Shaklee yang juga sangat berkesan menghentikan hingus atmau selsema dengan selesa. Ini adalah percubaan saya, anda bagaimana? Dah mencuba?

Jika anda tidak mahu kegatalan hidung dan bersin anda tu mengganggu diri sendiri ataupun orang sekeliling setelah mengambil ikan pekasam kegemaran anda, sila jadikan Alfalfa Complex ini sebagai teman rapat penyelamat diri dari masalah resdung dan gatal hidung ini.

Mudah saja tips kali ini. Boleh dapatkan stok sedia ada Alfalfa Complex mahupun Vitamin C Shaklee di kawasan Taman Puncak Saujana, Kajang dari saya dengan whatsapp atau hubungi 016-3353567, insyaallah saya akan membantu anda yang mempunyai masalah seperti saya yang alhamdulillah berkesan dengan pengambilan Alfalfa ini.

Kini, anda boleh makan makanan kegemaran anda ini dengan bahagia tanpa gatal-gatal hidung lagi!



Ikhlas,

Ainul Malik
016-3353567

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...