Thursday, January 15, 2015

Multivitamin Kanak-kanak Vitalea Lengkapkan Keperluan Pembesaran Anak Kita

Assalamualaikum semua :)

Berita gembira buat ibu bapa yang mencari-cari multivitamin yang lengkap untuk keperluan pembesaran dan perkembangan anak-anak mereka, Vitalea for Children Shaklee telah kembali dengan formulasi yang baru dan mantap sekarang!





Yey! Memang seronok tau dengar perkhabaran ni, terutama saya sebagai mak kepada anak-anak yang dengan membesar ni!


Yelah, dengan makanan seharian mereka yang entah cukup nutrisi atau tak, dengan teknologi makanan yang kita mak-mak sendiri terpaksa guna untuk kejar masa, nak bagi anak makan ulam-ulaman pun dah kurang, kan sekarang? 


Sebab tu saya memang terus ambil peluang mendapatkan Multivitamin Vitalea ni untuk kedua-dua anak saya. 


Anak-anak ni, yang tahu, rasanya sangat sedap, berperisa Anggur je, boleh dikunyah-kunyah, yang kita mak-mak ni lah lega sebab anak-anak kita makan Vitamin Semulajadi yang tiada perisa dan pewarna tambahan yang berbahaya pada badan, syukur!



Vitalea; multivitamin yang lengkap untuk perkembangan anak 

Nak tahu 8 sebab mengapa anak-anak kita perlukan nutrisi tambahan dari multivitamin ni, boleh baca di sini.


Ok, jom tengok apa yang menarik sangat dengan Vitalea ni!





5 Sebab Vitalea Lengkap Untuk Perkembangan Anak-anak kita :



  1. Vitalea kunyah ini mengandungi 18 vitamin dan mineral yang diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar sihat dan kuat. Memang lengkap dah ni :)
  2. 1 tablet ini mengandungi sehingga 100 mg Kalsium untuk tulang dan gigi yang kuat, juga untuk perkembangan saraf anak-anak kita. (2 tablet untuk 200mg)
    • Tidak ketinggalan mineral penting Zink, zat Besi, magnesium, dan copper.
  3. Mengandungi pemanis semulajadi, iaitu xylitol yang tidak menyebabkan kaviti pada gigi kanak-kanak.
  4. Tiada perisa, pemanis atau pengawet tiruan yang dihasilkan dari bahan kimia yang pada mulanya nak bagi nutrisi, tetapi akhirnya menjadi toksin kepada sel-sel badan mereka, kesian!
  5. Bebas Gluten, iaitu ada kanak-kanak yang alah (allergy) pada gluten ni yang membuatkan mereka ada respons kegatalan atau sakit perut bila memakannya. Sekarang, semua orang sesuai untuk makan multivitamin ini :) 


Boleh bandingkan kandungan Vitalea dengan multivitamin yang lain


  • Eh, jangan pula tak diberi makanan pada anak-anak ya, mereka memerlukan makanan seimbang setiap hari yang lengkap dengan karbohidrat, serat dan protein. Namun begitu, makanan tambahan ni mencukupkan lagi nutrisi yang diperlukan badan untuk mereka membesar dengan jayanya, tanpa sekatan.



  • Nanti, jangan ada mak yang menyesal jika anaknya terbantut, kurang tinggi, tak bermaya dan sebagainya ya!


  • Ha, sekarang, jika anda ingin mencukupkan nutrisi untuk perkembangan sel otak, sel pancaindera, sel tulang dan otot, sel saraf, dan segala sel di dalam badan anak-anak kita, bolehlah memilih multivitamin ini kerana segalanya ada di dalam 1 tablet sahaja.


  • Cukup-cukuplah kita dedahkan anak dengan ayam segera, kentang goreng segera, apatah lagi keropok berperisa dan air minuman tin yang lain. Jadi, kita kurangkan pendedahan mereka kepada bahaya bahan sintetik ni dengan multivitamin semulajadi pula, kerana vitamin semualajadi ni lebih senang diserap di dalam badan berbanding bahan kimia buatan :) 

  • Dosnya pula dah diukur dengan tepat, kita tahu nak beri anak berapa tablet sehari untuk keperluan lengkap nutrisi mereka :)


Sebotol Vitalea untuk kanak-kanak ni harganya RM 111 ada 60 tablet di dalamnya. Alah membeli, menang memakai kerana ini bukan calang-calang vitamin, ia diperakui oleh saintis seluruh dunia dengan penyelidikan yang terperinci. Nak hasilkan vitamin semulajadi bukan senang, apatah lagi nak kekalkan khasiatnya tanpa menggunakan pengawet sintetik tu gunakan teknologi yang tinggi, bukan?


Jika anda adalah ibu prihatin yang mahukan yang terbaik buat anak mereka, boleh dapatkan multivitamin ini dari saya, Ainul Malik, hubungi 016-3353567 jika anda berada di kawasan Kajang atau Cheras Selangor. Jika anda ibu yang berada di kawasan lain, saya boleh bantu anda untuk dapatkan khasiat terbaik ini dengan perkhidmatan poslaju supaya sampai selamat kepada anda ya :)


* Kita boleh sembang-sembang panjang di whatsapp, insyaallah untuk penghantaran PERCUMA :)



Ibu prihatin, anak membesar dengan jayanya!



Salam ikhlas,


Ainul Malik

016-3353567
ainulmalik.com

3 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  2. Ruginya kalau x borong masa promosi ni!

    http://fatinsoho.com/pince-and-pints-tempat-makan-best-kl/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...