Showing posts with label Herbal Blend Krim. Show all posts
Showing posts with label Herbal Blend Krim. Show all posts

Thursday, November 13, 2014

Krim Kulit Sensitif Untuk Ibu Mengandung yang Mengutamakan Kecantikan

Assalamualaikum para ibu hamil yang cantik sekalian :)

Tahniah, kerana anda sedang mengandungkan cahayamata dari syurga! Seringkali bila kita mengandung, perkara pertama yang mesti kita berjaga-jaga adalah pendedahan diri terhadap bahan-bahan kimia berbahaya. Betul, kan?

Kita ibu-ibu yang mengandung juga tidak lekang dari menjaga kecantikan. Menjada kecantikan tidak bermakna bersolek setiap masa, tetapi sudutnya sangat luas. Pemakaian krim kulit setiap hari turut dikategorikan sebagai menjaga kecantikan. Adakah kerana anda mengandung, anda membiarkan segala rutin yang dahulunya kita jaga begitu sahaja? Tidak, bukan?

Permasalahan dilemma saya terjawab, iaitu :

1. Saya ingin mencari krim kulit yang selamat digunakan oleh ibu mengandung yang tidak mengandungi bahan kimia yang berbahaya.

2. Krim kulit itu tidak membuatkan kulit saya yang sensitif sewaktu mengandung ini merah-merah dan gatal-gatal.

3. Krim kulit ini tidak melekit kerana sewaktu mengandung, saya tidak suka dengan benda yang melekit-lekit ada di kulit saya.

Oh, fahamilah para suami, apabila mengandung, kami isterimu memang banyak ragamnya! Contoh yang ketara seperti di atas lah :)

Dan, kini saya dah jumpa dengan krim kulit idaman saya yang sangat-sangat sesuai dipakai sewaktu mengandung yang memenuhi semua kriteria di atas, syukur! 


Kenapa krim Herbalblend ini menarik hati saya?


Pertama kali mencuba, memang saya jatuh hati dengan krim herbalblend ini. Bila disapu di atas kulit, tiada rasa melekit, ya kriteria saya sudah lepas! 


Herbalblend yang sedap di pakai


Kemudian, ada sedikit rasa menthol yang membuatkan kulit terasa sedap disapu krim ini. Rasa seperti seronok membelai kulit sendiri :) Baunya juga saya suka, ia tidak wangi seperti minyak wangi tau, entah kenapa saya kurang dapat terima bau minyak wangi ketika mengandung, tetapi krim ini ada bau herba yang nipis yang tersendiri yang boleh diterima hidung saya kerana baunya menenangkan saya :)

Wah, ibu mengandung mesti suka kerana yang paling utama, krim kulit herbalblend ni adalah yang selamat digunakan oleh bayi, bermaksud kandungannya juga memang sesuai untuk kulit sensitif ibu mengandung :)

Di manakah bahagian kulit yang saya guna untuk menyapu herbalblend ni?

Saya sapu herbalbelnd pada tapak tangan saya sedikit di waktu malam.

Kemudian saya sapu di siku dan tumit kaki saya.

Saya juga sapu di bahagian perut saya yang kemerahan ini.

Saya juga menggunakan krim kulit herbalblend ini untuk disapu atas tempat gigitan nyamuk.

Memang best sangat bawak travel, sebab bila pening, saya hanya sapu di bahagian kulit saya dan saya akan hidu kulit saya ini yang berbau herbalblend yang menenangkan ni :)

Jom, ibu ibu mengandung yang ada perasaan yang sama dengan saya, kita bertukar kepada krim kulit yang jauh lebih selamat berbanding krim lain yang mengandungi pewangi sintetik dan bahan-bahan kimia yang membahayakan yang boleh diserap masuk ke dalam kulit kita! Oh, sangat kesian kan anak yang kita kandung ni terkena pendedahan bahan kimia yang berbahaya dari kita sendiri?

Untuk membaca kandungan herbalblend ini, boleh dibaca di sini, ya :) Klik saja ayat ni kita baca bersama-sama.

Seronok sangat dapat jumpa krim ni, suami pegang pun terasa lembut kulit kita sama seperti sebelum mengandung, licin dan lembut.

Untuk dapatkan krim kulit selamat ni, saya ada stok yang disimpan di rumah untuk dikongsikan kebaikan dan keseronokan menggunakan krim ini kepada anda, ibu-ibu yang mengandung. Jangan lupa hubungi saya; Ainul Malik di talian 016-3353567 boleh sms atau whatsapp saja :)

Saya sedia membantu anda ibu-ibu mengandung yang gelisah mencari krim kulit yang selamat yang sesuai digunakan sewaktu mengandung ini :)


Jika best, kongsikan keseronokan anda bersama-sama dengan saya juga ya!

Friday, September 19, 2014

Cara dan Tips Pulihkan Luka Melecur dengan Cepat

Anda pernah melalui situasi melecur kulit?
Ada orang-orang yang tersayang yang mengalami melecur kulit teruk sebegini?

Allahuakbar, sedih tengok, kan?
Di sini saya nak kongsi dengan anda, cara dan tips untuk sembuhkan luka melecur kulit akibat terbakar dengan cepat.


Testimonial Pulihkan Kulit Melecur dengan Cepat :



Jom baca perkongsian Puan Liza Berahim untuk mengatasi kemelecuran kulit anak yang tersayang :


Melecur teruk, terbakar, api, vitamin E, mealshake, chewable vitamin C, Basic H, herbalblend cream



testi anak sendiri. Terbakar dekat muka masa bakar sampah. Tak perasan dlm tu ada tin spray ambi pur. Meletup tu yg kena dkt muka. semalam pegi klinik doktor ngan nurse pun terkejut. Cepatnya kulit dh recover. Cakap guna SHAKLEE doktor pun senyum.hehehe.doktor pun ckp shaklee bagus..heheheh suka dengar. 

gambar ni lps sebulan sapu vit e.kulit dh hampir sekata.kening pun dh back to normal.gambar lama boleh refer dlm fb liza yer.

dalaman bg mealshake,chewable vit c
luaran basic H,herbal cream.
kulit dh mengelupas habis br sapu vit e.tp mealshake dgn chewable still continue

dalaman bg mealshake,chewable vit cluaran basic H,herbal cream.kulit dh mengelupas habis br sapu vit e.tp mealshake dgn chewable still continue


Kegunaan Vitamin Semulajadi untuk memulihkan kulit melecur :


1) Vitamin E Complex : Antioksidan yang kuat untuk memulihkan parut luka dan mencantikkan semula kulit dari kesan parut

2) Vitamin C : Anak Puan Liza diberikan Vitamin C kunyah, sesuai dengan dos kanak-kanak untuk menyembuhkan luka kulitnya, membantu kolagen kulit untuk membentuk kulit yang cantik semula

3) Mealshake : Mengandungi semua jenis vitamin dan mineral dan datang dalam bentuk serbuk, senang dibancuh untuk diminum bersama air kesukaan. Multivitamin ini datang dengan set lengkap untuk penyembuhan luka dan menghilangkan parut dengan berkesan serta meningkatkan imuniti badan anak yang mengalami kemelucuran kulit tadi. Untuk orang dewasa, boleh pilih Vitalea dalam bentuk pil jika suka.

4) Basic H : Kulit yang luka akibat terbakar telah menjadi sensitif. Basic H adalah pencuci serbaguna yang diperbuat dari kelapa TANPA MENGANDUNGI sabun dan bahan-bahan kimia yang merengsakan kulit. Ini adalah percubaan alternatif Puan Liza atas kesedaran bahawa Basic H tidak sama seperti sabun yang lain untuk cucian kulit anaknya.

5) Herbalblend krim : Mengandungi bahan yang boleh menyembuhkan luka, melembutkan kulit, memberi kelembapan pada kulit dan mencantikkan kulit yang rosak.

Boleh klik pada satu-satu nama Vitamin di atas untuk penerangan yang selanjutnya.

Semoga perkongsian saya membantu anda yang gundah gulana kerana peristiwa ini akan mengganggu perasaan kita yang dihantui parut luka lama.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut :
PM facebook Ainulmalik @
Wasap/call/sms 016-3353567

SAYA PENGEDAR SHAKLEE KAWASAN KAJANG, boleh COD ke TAMAN PUNCAK SAUJANA, TAMAN CHERAS JAYA DAN PUTRAJAYA
Saya sedia membantu anda!

Atau klik di sini untuk mendapatkan supplement set melecur ini dengan penghantaran yang selamat oleh GDEX :
http://bit.ly/SetMelecurKulit

Semoga perkongsian Jumaat saya hari ini membantu anda untuk sembuh seperti sedia kala!


Sihat.Ceria.Bahagia

:)

Friday, June 27, 2014

Herbal Blend Shaklee Krim Kulit Yang Terbaik

Pernah sapukan krim kulit herbal blend Shaklee ini pada kulit anda?

Jika, belum pernah, pastikan anda mencubanya! Best!


Herbal Blend Krim Kulit Terbaik


Mengapa Herbal Blend Shaklee menjadi pilihan sebagai krim kulit terbaik?


  1. Krim herbal blend Shaklee ini telah diuji secara klinikal, di mana ia dapat membantu melembutkan kulit yang kasar
  2. Herbal blend juga membantu melicinkan kulit yang pecah pada siku, lutut dan tumit kaki
  3. Herbal blend sesuai digunakan sebagai krim harian disebabkan bauan nya yang menenangkan, dingin dan ia juga tidak melekit
  4. Sesuai disapu pada kulit bayi kerana ia sangat selamat, tidak mengandungi bahan kimia yang merbahaya
  5. Herbal blend blend sesuai disapu pada kulit bermasalah seperti eczema dan ruam
  6. Herbal blend adalah krim pilihan yang terbaik untuk disapu pada tempat gigitan serangga, calar mahupun luka-luka

Ramuan Herbal Blend Shaklee yang selamat


Herbal Blend Shaklee ni adalah selamat kerana ia dihasilkan dari ekstrak herba semulajadi, iaitu sage, horse chestnut yarrow dan rosemarry

1) Sage


Sage

Sage adalah herba yang terkenal yang digunakan sebagai rempah dalam masakan dan dalm industri kosmetik, ia banyak digunakan sebagai pewangi kosmetik secara semulajadi.

2) Horse Chestnut





Horse Chestnut banyak digunakan di dalam krim untuk masalah ulcer kulit


3) Yarrow


Yarrow


Yarrow, digunakan pada zaman dahulu sebagai ubat luka di kalangan askar-askar perang purba. Ia dapat menyembuhkan luka, mengandungi antimikrob dan berupaya mengurangkan kesakitan.


Yarrow as a Wound Healer:This is perhaps yarrow’s most famous and most ancient use. Yarrow was found amongst other medicinal herbs in the Neanderthal burial site in Iraq which dates from around 60,000 BC and has become famous in herbal medicine as one of the earliest indications of human’s use of medicinal plants.  Myth tells us it was given to Achilles by the centaur Chiron so he could use it on the battlefield and its Latin name, Achillea millefollium, still reflects this tale. Its common names too included Soldier’s herb, herba militaris, Knight’s milfoil, carpenter’s grass and nosebleed. Yarrow is one of the most useful wound herbs we have as it staunches bleeding and is antimicrobial and pain relieving too.
 http://whisperingearth.co.uk/2011/09/28/the-multiple-benefits-and-uses-of-yarrow/mm

4) Rosemarry



Rosemarry

Rosemarry dipilih sebagai ramuan utama krim ini kerana ia berfungsi melembapkan kulit, menyokong pembentukan kolagen yang sihat kerana ia menentang radikal bebas pada kulit. Ia juga berfungsi sebagai wangian semulajadi kepada krim Herbal Blend ini.






Jadi, setelah melihat kepada ramuan dan fungsi-fungsi herba yang terpilih, tidak syak lagi bahawa krim kulit Herbal Blend ini berkualiti dan berkesan dalam pemulihan kulit yang tidak sihat.

Jangan risau, kerana ianya memang selamat digunakan seawal dari bayi sehingga ke orang dewasa.

Ada banyak lagi petua mengenai krim Herbal blend yang digemari ramai ini. Jika tidak popular, masakan krim ini mendapat jolokan sebagai krim ajaib, walaupun ia tidak mengandungi sebarang magik untuk menyembuhkan sebarang masalah pada kult, tetapi fungsi yang bermanfaat yang datang dari ekstrak herba semulajadi yang diadun di dalam krim ini.


Bukti Testimonial Pengguna Herbal Blend


Semua bukti ini adalah koleksi dari Group Ekslusif pelanggan kami, jadi jika anda ingin tahu lebih lanjut mengenai perbincangan hati ke hati mereka yang pernah menggunakannya, perlulah menjadi pelanggan eksklusif kami dahulu :)

Klik pada gambar untuk besarkan imej :)









Bagaimana Untuk Mendapatkan Krim Herbal Blend Shaklee


Apa tunggu lagi? Dapatkan krim kulit terbaik ini segera kerana ia sentiasa menjadi rebutan orang yang pandai menjaga kecantikan dan kesihatan kulitnya :)

Harga krim herbal Blend ini sangat-sangat berbaloi, iaitu RM27.50 untuk 113gm yang diisi di dalam tube yang mudah dibawa dan senang dipicit. Ia tak perlu digunakan dengan banyak, jadi, memang sangat menjimatkan!


BAGAIMANA UNTUK ORDER DENGAN MUDAH DAN PANTAS?


Klik saja link di bawah, klik2 dan gdex akan hantar Herbal Blend ini terus ke rumah anda!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=aa68c75c4a77c87f97fb686b2f068676


Anda juga boleh hubungi saya, Ainul Malik, menerusi whatsapp 016-3353567 atau sms 013-3536718 atau boleh emel terus ke ainzm@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan lanjut dan order secara manual sambil berbual mesra :D

Artikel ini ditulis menerusi kajian bacaan ilmiah dan bukannya untuk mendiagnos dan menyembuhkan sebarang penyakit.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...