Showing posts with label vitalea for children. Show all posts
Showing posts with label vitalea for children. Show all posts

Thursday, January 15, 2015

Multivitamin Kanak-kanak Vitalea Lengkapkan Keperluan Pembesaran Anak Kita

Assalamualaikum semua :)

Berita gembira buat ibu bapa yang mencari-cari multivitamin yang lengkap untuk keperluan pembesaran dan perkembangan anak-anak mereka, Vitalea for Children Shaklee telah kembali dengan formulasi yang baru dan mantap sekarang!





Yey! Memang seronok tau dengar perkhabaran ni, terutama saya sebagai mak kepada anak-anak yang dengan membesar ni!


Yelah, dengan makanan seharian mereka yang entah cukup nutrisi atau tak, dengan teknologi makanan yang kita mak-mak sendiri terpaksa guna untuk kejar masa, nak bagi anak makan ulam-ulaman pun dah kurang, kan sekarang? 


Sebab tu saya memang terus ambil peluang mendapatkan Multivitamin Vitalea ni untuk kedua-dua anak saya. 


Anak-anak ni, yang tahu, rasanya sangat sedap, berperisa Anggur je, boleh dikunyah-kunyah, yang kita mak-mak ni lah lega sebab anak-anak kita makan Vitamin Semulajadi yang tiada perisa dan pewarna tambahan yang berbahaya pada badan, syukur!



Vitalea; multivitamin yang lengkap untuk perkembangan anak 

Nak tahu 8 sebab mengapa anak-anak kita perlukan nutrisi tambahan dari multivitamin ni, boleh baca di sini.


Ok, jom tengok apa yang menarik sangat dengan Vitalea ni!





5 Sebab Vitalea Lengkap Untuk Perkembangan Anak-anak kita :



  1. Vitalea kunyah ini mengandungi 18 vitamin dan mineral yang diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar sihat dan kuat. Memang lengkap dah ni :)
  2. 1 tablet ini mengandungi sehingga 100 mg Kalsium untuk tulang dan gigi yang kuat, juga untuk perkembangan saraf anak-anak kita. (2 tablet untuk 200mg)
    • Tidak ketinggalan mineral penting Zink, zat Besi, magnesium, dan copper.
  3. Mengandungi pemanis semulajadi, iaitu xylitol yang tidak menyebabkan kaviti pada gigi kanak-kanak.
  4. Tiada perisa, pemanis atau pengawet tiruan yang dihasilkan dari bahan kimia yang pada mulanya nak bagi nutrisi, tetapi akhirnya menjadi toksin kepada sel-sel badan mereka, kesian!
  5. Bebas Gluten, iaitu ada kanak-kanak yang alah (allergy) pada gluten ni yang membuatkan mereka ada respons kegatalan atau sakit perut bila memakannya. Sekarang, semua orang sesuai untuk makan multivitamin ini :) 


Boleh bandingkan kandungan Vitalea dengan multivitamin yang lain


  • Eh, jangan pula tak diberi makanan pada anak-anak ya, mereka memerlukan makanan seimbang setiap hari yang lengkap dengan karbohidrat, serat dan protein. Namun begitu, makanan tambahan ni mencukupkan lagi nutrisi yang diperlukan badan untuk mereka membesar dengan jayanya, tanpa sekatan.



  • Nanti, jangan ada mak yang menyesal jika anaknya terbantut, kurang tinggi, tak bermaya dan sebagainya ya!


  • Ha, sekarang, jika anda ingin mencukupkan nutrisi untuk perkembangan sel otak, sel pancaindera, sel tulang dan otot, sel saraf, dan segala sel di dalam badan anak-anak kita, bolehlah memilih multivitamin ini kerana segalanya ada di dalam 1 tablet sahaja.


  • Cukup-cukuplah kita dedahkan anak dengan ayam segera, kentang goreng segera, apatah lagi keropok berperisa dan air minuman tin yang lain. Jadi, kita kurangkan pendedahan mereka kepada bahaya bahan sintetik ni dengan multivitamin semulajadi pula, kerana vitamin semualajadi ni lebih senang diserap di dalam badan berbanding bahan kimia buatan :) 

  • Dosnya pula dah diukur dengan tepat, kita tahu nak beri anak berapa tablet sehari untuk keperluan lengkap nutrisi mereka :)


Sebotol Vitalea untuk kanak-kanak ni harganya RM 111 ada 60 tablet di dalamnya. Alah membeli, menang memakai kerana ini bukan calang-calang vitamin, ia diperakui oleh saintis seluruh dunia dengan penyelidikan yang terperinci. Nak hasilkan vitamin semulajadi bukan senang, apatah lagi nak kekalkan khasiatnya tanpa menggunakan pengawet sintetik tu gunakan teknologi yang tinggi, bukan?


Jika anda adalah ibu prihatin yang mahukan yang terbaik buat anak mereka, boleh dapatkan multivitamin ini dari saya, Ainul Malik, hubungi 016-3353567 jika anda berada di kawasan Kajang atau Cheras Selangor. Jika anda ibu yang berada di kawasan lain, saya boleh bantu anda untuk dapatkan khasiat terbaik ini dengan perkhidmatan poslaju supaya sampai selamat kepada anda ya :)


* Kita boleh sembang-sembang panjang di whatsapp, insyaallah untuk penghantaran PERCUMA :)



Ibu prihatin, anak membesar dengan jayanya!



Salam ikhlas,


Ainul Malik

016-3353567
ainulmalik.com

Thursday, November 8, 2012

Vitamin Selamat Terbaik buat Kanak-kanak

Apakah Set Vitamin TERBAIK & SEMULAJADI untuk ANAK-ANAK KESAYANGAN ANDA?



Ihsan Google -Happy Family-

Semestinya sebagai ibu bapa kita mencari hanya yg terbaik buat anak tersayang. Sangat beruntung jika anak2 didedahkan dengan vitamin semulajadi sedari kecil supaya mengurangkan pengumpulan2 toksin2 dalam badan akibat dari pemakanan yg tidak sihat seharian. Senarai vitamin kanak-kanak Shaklee yang TERBAIK adalah seperti di bawah:

1) Mealshake

  • Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
  • Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
  • Rendak lemak dan rendah glisemik
  • Sumber protein dan kalsium
  • Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur
Bacaan lanjut MEALSHAKE di sini


2) Vitalea For Children Chewable

  • Membekalkan 19 vitamin dan mineral perlu
  • Sumber kalsium pembina tulang
  • Baik untuk kesihatan
  • Bekalan harian untuk vitamin B

3) Chewable Vita C 100 mg

  • Memelihara kandungan antioksidan semulajadi tubuh 
  • penting untuk tulang, gigi dan gusi yang sihat
  • Imuniti badan
  • Keseluruhan kesihatan yang baik
  • Sesuai dimakan oleh org dewasa yg tidak boleh menelan pil

4) OmegaGuard

  • Mengandungi minyak ikan
  • Satu hidangan OmegaGuard menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.
  • DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan. 
  • Imuniti badan
  • Meningkatkan daya tumpuan dalam pembelajaran
  • Sistem peredaran darah yang teratur




Vitamin kanak-kanak yang mengandungi mealshake, vita-lea, chewable vita c dan omega guard


Ok, kita lihat feedback dari ibubapa prihatin yang telah memilih vitamin kanak-kanak Shaklee ini :)

Kesan positif Vitamin Kanak-kanak Shaklee



Komen dari pelanggan2 setia dalam group khas tertutup di facebook mengenai mealshake





Pengalaman ibu yg mempunyai anak ADHD hyperaktif



testimoni Vita-lea for children




Tidakkah anda mahu menjadi golongan ibu bapa terbaik di dunia? IBU BAPA BIJAK MENENTUKAN MASA DEPAN CEMERLANG DAN KESIHATAN UNGGUL ANAK2 KESAYANGAN ANDA.

~BERUSAHA, BERDOA DAN BERTAWAKKAL~

Hubungi
AinulMalik
0133536718/ whatsApp 0163353567
healthierlife4uandme.blogspot.com



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 
Salam sayang,
Mama Aiman
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...